یکپارچه سازی سیستم اعلام نرخ طلا  در استان اردبیل

چکیده

طالبی عنوان کرد: مجمع استانی طلا و جواهر استان اردبیل سیستم اعلام قیمت طلا و جواهر در سراسر شهرستان های استان را یکپارچه سازی کرده است.

۱۴۰۲ شنبه ۲۵ آذر
345
یکپارچه سازی سیستم اعلام نرخ طلا  در استان اردبیل

 به گزارش پایگاه خبری جهان(گلدنیوز)، اشکان طالبی رئیس اتحادیه طلافروشان اردبیل بیان داشت: مجمع استانی طلا و جواهر استان اردبیل به منظور رفع مشکلات و پیشرفت صنف طلا و جواهر استان اردبیل تشکیل شده و  تصمیمات کلان برای بهبود امور صنف و رسیدگی به امورات صنف طلا و جواهر و نقره کل استان اتخاذ می شود.

وی افزود: این مجمع چندی پیش با حضور روسای اتحادیه های طلا و جواهر شهرستان های استان اردبیل در محل اتاق اصناف این استان تشکیل شد و با نظر موافق روسای اتحادیه‌های شهرستان‌ها   به‌عنوان اولین رئیس مجمع استانی طلافروشان اردبیل انتخاب شدم.

اشکان طالبی اذعان داشت: این مجمع زیر نظر اتاق اصناف و سازمان صمت فعالیت می کند و هماهنگی کل اتحادیه های طلا و جواهر و نقره شهرستان های استان را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه شکل اجرایی کار این مجمع مانند اتحادیه ها است و حوزه فعالیت این مجمع در استان است اظهار داشت: به زودی اساسنامه داخلی این مجمع نوشته خواهد شد و نائب رئیس، دبیر و خزانه دار مجمع انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/